Zmorą wszystkich osób, które w firmach zajmują się księgowaniem i rozliczeniami faktur, jest ich długi obieg przez wszystkie działy firmy, zanim trafią w ręce księgowego. Część z tych dokumentów miesiącami zalega na biurkach innych pracowników i często nigdy nie trafia do działu księgowego.
System workflow, elektroniczny obieg faktur, może raz na zawsze wyeliminować te problemy. Każda faktura, która trafia do firmy będzie skanowana i w pamięci komputera zostanie utworzona jej elektroniczna kopia. Pracownicy będą mieli do niej dostęp poprzez komputerowy system obsługi firmy, i praktycznie natychmiast trafi ona do osoby odpowiedzialnej za rozliczenia i księgowanie.
Elektroniczny obieg faktur stosuje coraz więcej przedsiębiorstw, którym zależy nie tylko na ograniczeniu kosztów zarówno obsługi biurowej jak i zużycia materiałów biurowych, ale i pewności i szybkości rozliczeń klientów. Także osoby, którym zależy na wprowadzeniu ekologicznych rozwiązań powinny poczuć się w pełni usatysfakcjonowane.